بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران | بهترین دکتر رادیوتراپی

بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران
5/5 - (2 امتیاز)
فهرست مطالب

مقدمه بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران

سلام، شاید مهمترین دغدغه یک بیمار مبتلا به سرطان که نیاز به رادیوتراپی دارد. پیدا کردن بهترین متخصص رادیوتراپی برای درمان به بهترین شکل سرطان است. ما در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که بر اساس چه معیارهای می توان بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران یا کشور را پیدا کنیم. 

برای جواب این سوال که بهترین متخصص رادیوتراپی چه پزشکانی هستند؟ باید بتوانیم به چندین سوال جواب دهیم. سوالات زیر برای پیدا کردن بهترین متخصص پرتو درمانی مهم است. 

برای رزرو نوبت از دکتر احسان کرباسی بهترین متخصص پرتو درمانی همین الان می توانید تماس بگیرید.

 

بهترین متخصص رادیوتراپی

بهترین متخصص رادیوتراپی یا دکتر رادیوتراپی کیست؟

رادیوتراپی در زیر شاخه انکولوژی یا سرطان شناسی قرار می گیرد. رادیوتراپی شامل یک سری از روش های درمانی است که برای بیماران مبتلا به سرطان های مختلفی از جمله سرطان پستان، سرطان مثانه، سرطان مغز و … مورد استفاده قرار می گیرد. افراد مبتلا به بیماری سرطان، از تخصص دکتر رادیوتراپی برای بهبود شرایط جسمی خودشان و از بین بردن توده های سرطانی استفاده می کنند.

زمانی که اسم سرطان می‌آید همه تصور می‌کنند که درمان آن تنها شیمی‌درمانی است و در واقع شیمی‌درمانی یک درمان پر سر و صدا و حتی گاهی پر عارضه است. از آنجایی که سرطان یک علت ناشناخته دارد و عوامل مختلف سبب بروز آن می‌شود، برای درمان نیز باید به صورت چند بعدی عمل کرد و اصولاً چندین روش به کمک هم می‌آیند تا پزشک به درمان قاطع‌تر و بهتری برسد.

امروزه ترکیب جراحی،‌ شیمی‌درمانی، رادیوتراپی یا همان پرتودرمانی مجموعه درمان سرطان را تشکیل می‌دهند. معمولاً خانواده و اطرافیان فردی که به سرطان مبتلا می شود، به دنبال بهترین متخصص سرطان هستند، تا هر چه سریعتر بیمار بهبود یابد. اما در صورت ابتلا به سرطان یا مشکوک بودن به سرطان، به کدام پزشک باید مراجعه کرد؟ و چرا؟

در اینجا قصد داریم این موضوع رو باز کنیم که بتوانیم در مسیر درمان و شکست سرطان شما را همراهی کنیم.

بهترین راه حل برای اطمینان از انتخابتان صحبت با بیمارانی است که تحت درمان پزشک انتخابی شما بوده اند. دکتر احسان کرباسی دارای رتبه برتر بورد تخصصی رادیوتراپی انکولوژی  به طور متمرکز به پژوهش و درمان انواع سرطان ها از جمله تومورهای سرطان پروستات، سرطان پستان،سرطان پوست، تومور مغزی، تومورهای روده و سرطان رکتوم و… پرداخته است. برای این کار میتوانید ویدیوی رضایت بیماران را ببینید. همین الان روی لینک کلیک کنید تا رضایت تعداد زیادی از بیماران را ببینید.

بهترین متخصص رادیوتراپی چه کاری انجام می دهد؟

متخصص رادیوتراپی از نزدیک با انکولوژیست ها، جراحان و سایر پزشکان همکاری می کند تا مناسب ترین روش درمانی را برای مبتلایان به سرطان تشخیص دهد.

قبل از شروع درمان، متخصص رادیوتراپی از نرم افزارهایی برای تعیین دقیق محل تابش پرتو ها به بیماران استفاده می کند. آنها همچنین تصمیم می گیرند که از کدام نوع پرتودرمانی استفاده کنند. دو نوع اصلی پرتو درمانی شامل پرتودرمانی خارجی و داخلی هستند.

انواع پرتودرمانی

پرتودرمانی خارجی : در پرتودرمانی خارجی، پرتو ها از منبعی خارج از بدن به محل سرطان هدایت می شود. این رایج ترین نوع پرتودرمانی به ویژه برای سرطان های مغز، سینه، ریه، روده بزرگ و پروستات است. تیم رادیوانکولوژی از دستگاهی برای هدایت پرتوهای ایکس یا پرتوهای الکترون پرانرژی به سمت سرطان استفاده می ‌کند.

پرتودرمانی داخلی یا براکی تراپی: در این روش پزشک منبع تابش را در بدن شما قرار می دهد. با براکی تراپی، منبع تابش در داخل یا نزدیک سرطان شما قرار می گیرد.

انواع پرتو درمانی خارجی

در پرتودرمانی خارجی، اشعه معمولاً توسط دستگاهی به نام شتاب دهنده خطی، از طریق پوست به سمت سرطان و ناحیه اطراف آن هدایت می‌ شود تا تومور اصلی و سلول های سرطانی مجاور را از بین ببرد. برای به حداقل رساندن عوارض پرتودرمانی، درمان ها معمولاً پنج روز در هفته، به مدت چند هفته متوالی انجام می شود. این امر به پزشکان اجازه می ‌دهد تا تشعشعات کافی را وارد بدن کنند تا سرطان را از بین ببرند، و در عین حال دو روز زمان برای بهبودی به سلول‌ های سالم می ‌دهند. اما تفاوت دکتر کرباسی با دیگر پزشک ها چیست؟ چرا می گویم بهترین دکتر رادیوتراپی چون دکتر کرباسی دوره های تخصصی در خصوص تکنیک های پیشرفته رادیوتراپی را گذارنده است و با استفاده از تکنیک ها با عوارض بسیار کمتر و درمان سریعتر و دقیقتر می تواند تومور سرطانی را از بین ببرد.
انواع پرتو درمانی خارجی عبارتند از:

نکته مهم: چنانچه دستگاه های شتاب دهنده خطی تجهیز شده که در برخی مراکز تهران و کشور در دسترس است، از نسل جدید هستند، لزوما نیاز به پروتون درمانی یا نوترون درمانی نیست و درمان های بسیار دقیق و کم عارضه قابل انجام هستند.

بهترین دکتر پرتو درمانی

نکات مهم قبل از انتخاب بهترین پزشک پرتو درمانی

  • مشاوره با پزشک معالج
  • بررسی تجهیزات و فناوری مورد استفاده در مرکز پرتو درمانی
  • صحبت با بیماران تحت درمان پزشک انتخابی
  • استفاده از تجربیات بیماران قبلی
اما بریم سر اصل مطلب بهترین دکتر چه ویژگی های باید داشته باشد؟
بهترین متخصص رادیوتراپی

بهترین دکتر رادیوتراپی دارای چه ویژگی هایی است؟

اما بهترین دکتر پرتودرمانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان وی را از سایر متخصصان تفکیک داد و یک انتخاب برتر داشت؟ در ادامه قصد داریم با نگاه به این مقوله تمام جزییات را برای شما شرح دهیم. تا بتوانیم به شما کمک کنیم که بهترین پزشک را برای درمان سرطان در سراسر کشور پیدا کنید. هر پزشکی که این ویژگی ها رو داشته باشد، می توان گفت بهترین پزشک است. اما اگر مورد دیگری هست که برای شما مهم است لطفا در قسمت نظرات در پایین برای ما بنویسید. چون دکتر احسان کرباسی و تیم درمانی تمام تلاش خود را بکار می برد که به مردم عزیزمان ایران بهترین خدمات درمانی را ارائه بدهد.

معیارهای انتخاب بهترین متخصص رادیوتراپی​

تخصص رادیوتراپی

رادیوتراپی یکی از روش های درمان سرطان است و باید توسط متخصص رادیوتراپی انکولوژی دارای مجوز بورد انجام شود که بتواند ایمنی و نتایج شما را تضمین کند. یک متخصص رادیوتراپی دارای گواهینامه، فرآیند صدور گواهینامه دقیقی را پشت سر گذاشته و چندین سال آموزش تخصصی را گذرانده است. حتی بعضی از پزشکان توسط انجمن های خارج از کشور دوره های تخصصی تری را نیز سپری کرده اند. در همین حوزه رادیوتراپی از تکنیک های پیشرفته تری استفاده می کنند.

داشتن این مدارک به این معنی است که پزشک سال ها تجربه دارد و از صلاحیت بالایی برای انجام درمان شما برخوردار است. بنابراین یک پزشک دارای بورد تخصصی رادیوتراپی انکولوژی را انتخاب کنید.

دکتر احسان کرباسی دوره های تخصصی پرتودرمانی را گذرانده اند و دارای بورد تخصصی رادیوتراپی انکولوژی هست. برای اینکه بیشتر در مورد دکتر احسان کرباسی بدانید می توانید رزومه آن را از لینک زیر مطالعه نمایید:

«رزومه دکتر احسان کرباسی»

تجربه پرتو درمانی (رادیوتراپی)

متخصص با تجربه توانایی بهتری برای تشخیص و درمان بیماران دارد. تعداد بیماران درمان شده مهم است. (در واقع، حجم بیماران درمان شده را با نتایج بهبود یافته در درمان پرتودرمانی انواع سرطان مرتبط کنید.) بیابید که پزشک آنکولوژیست چند مورد از سرطان ها را با موفقیت مدیریت کرده است. هرچی بیشتر بهتر است.
دکتر احسان کرباسی با 10 سال تجربه پرتودرمانی و میزان موفقیت و درمان یکی از بهترین متخصصان رادیوتراپی در تهران هستند. می توانید تعدادی از نتایج را در قسمت بهبودیافتگان ببینید. این فقط تعدادی از بیمارانی است که از آنها ویدیو تهیه شده و در سایت قرار گرفته است. اگر علاقمندید دیگر تعداد بیماران بهبود یافته و رضایت آنها را ببینید کافیست به مطب مراجعه کنید. البته این به بیمار امید و انرژی میدهد و ما در تیم دکتر کرباسی خوشحالیم که امید بیماران هستیم. 

بهترین دستگاه پرتودرمانی

فناوری و تجهیزات پیشرفته رادیوتراپی

فناوری و تکنیک های درمانی مورد استفاده در رشته پرتودرمانی به طور مداوم در حال پیشرفت است. پیشرفت های اخیر و وارد شدن دستگاه های جدید باعث افزایش میزان موفقیت در درمان، کاهش عوارض جانبی، سریع تر شدن زمان درمان و کاهش جلسات درمان برای بیماران شده است.

فناوری جدید سیستم های مدیریت حرکات تنفسی، قابلیت ردیابی تومور را فراهم می کند که دقیقاً پرتوهای تابش به سمت سرطان هدف گرفته شود و به اندام های مهم مجاور آسیب های کمتری برسد.

در روش رادیوتراپی استریوتاکتیک برای افزایش دقت در هدف قرار دادن تومور ها از فناوری چهار بعدی استفاده می شود. بعد چهارم شامل زمان و حرکات تومور است. به همین سبب می توان دوز بسیار مناسبی از اشعه را به ناحیه تومور رساند و از آسیب دیدگی بافت های سالم جلوگیری نمود.

رادیوتراپی که به درستی انجام شود، از نظر فنی دشوار است. دکتر احسان کرباسی به شکل فوق تخصصی مطالعات تکمیلی خود را منحصر به درمان های رادیوتراپی استریوتاکتیک مثل SRS- SABR- SBRT- FSRT و نیز TomoTherapy- IMRT- VMAT- Arc و همچنین سایبرنایف و گامانایف و دیگر دستگاه پیشرفته رادیوتراپی کرده اند و پیشگام استفاده از این درمان ها در ایران هستند.

بهترین دکتر پرتودرمانی در تهران

بررسی وضعیت هفتگی در حین درمان رادیوتراپی (پرتودرمانی)

متخصص رادیوتراپی شما درمان روزانه شما را کنترل می کند و ممکن است دوز تابش شما را بر اساس این مشاهدات تغییر دهد. همچنین، پزشک ممکن است آزمایش خون، تصویر برداری و سایر آزمایشات را برای دیدن نحوه واکنش بدن شما به درمان درخواست کند. اگر تومور به طور قابل توجهی کوچک شود، ممکن است سی تی اسکن مجدد برای شبیه سازی دیگری لازم باشد. این به متخصص رادیوتراپی شما اجازه می دهد تا درمان را برای از بین بردن بقیه تومور و حفظ بافت طبیعی، تغییر دهد.

در طول پرتودرمانی، متخصص رادیوتراپی به طور منظم درمان شما را بررسی کرده و اگر عارضه ای رخ دهد جهت درمان آن دارو تجویز می کند، با پیشرفت درمان، بسته به پاسخ یا واکنش شما به درمان، پزشک ممکن است در برنامه درمانی تغییراتی ایجاد کند. تیم پرتودرمانی شما بطور منظم پرونده شما را بررسی می کنند تا اطمینان حاصل شود که درمان شما طبق برنامه پیش رفته است. ممکن است هر هفته آزمایش خون از شما گرفته شود و وضعیت گلبولهای خونی یا عملکرد کبد و کلیه بررسی شود.

در اینجا به یکی از مهمترین ویژگی بهترین متخصص پرتو درمانی که بررسی وضعیت بیمار توسط پزشک و تیم درمانی است اشاره شده است. ما می توانیم با خوشحالی به شما این اطمینان را بدهیم که یکی از بهترین تیم های درمانی برای بررسی وضعیت شما حین درمان و حتی بعد از درمان هستیم. این را می توانید از ویدیوهای بیماران قبلی ببینید. 

معیارهای انتخاب بهترین متخصص رادیوتراپی

روزهای بعد از رادیوتراپی | پیگیری

پس از اتمام درمان، جهت ویزیتهای بعدی برنامه ریزی می شود تا متخصص رادیوتراپی اطمینان حاصل کند که بهبودی شما به طور عادی پیش می رود و می تواند وضعیت سلامتی شما را کنترل کند. ممکن است پزشک پرتودرمانی شما آزمایش های تشخیصی دیگری را نیز درخواست کند. گزارشات مربوط به درمان شما ممکن است به پزشکان دیگری که در درمان سرطان شما کمک می کنند نیز ارسال شود.
هرچه زمان می گذرد، تعداد دفعات مراجعه به انکولوژیست پرتوی شما کاهش می یابد. با این حال، باید بدانید که در صورت نیاز به مشاوره، تیم رادیوتراپی دکتر احسان کرباسی همیشه در دسترس خواهد بود.

اما در آخر یک پرتودرمانگر خوب باید ترکیبی از دانش فنی، مهارت های بین فردی و شفقت و دلسوزی را یکجا داشته باشد. برخی از ویژگی هایی که یک پرتودرمانگر خوب را می سازد، عبارتند از:

  • مهارت های بین فردی قوی برای تعامل با بیماران و خانواده های آنان
  • توانایی برقراری ارتباط موثر، دلسوزانه و حرفه ای با بیماران، خانواده های آنان و سایر متخصصان پزشکان و متخصصان
  • بسیار جزئی گرا بودن برای اطمینان از صحت طرح های درمان و عملکرد ایمن تجهیزات
  • توانایی ایستادن برای مدت طولانی و کمک به بلند کردن بیماران
  • مهارت در استفاده از تجهیزات تصویربرداری پزشکی و داشتن مهارت فنی بالا
  • توانایی تفکر انتقادی و حل مسائل
  • داشتن دانش کافی از پروتکل های ایمنی قابل اجرا برای اطمینان از ایمنی بیماران و سایرین

علاوه بر این مهارت ‌های فنی، یک پرتودرمانگر خوب باید از شفقت و حساسیت لازم برای تامین آسایش جسمی و روانی بیمار نیز برخوردار باشد. وی باید بتواند به چیزی فراتر از مهارت علمی و فنی دست یابد. معمولا بهترین دکتر پرتودرمانی امتیاز بالایی در مسئولیت اجتماعی دارد، که نشان از خواستن رسیدن به نتایج عادلانه و نگرانی کلی برای دیگران است. این ویژگی ‌ها می ‌تواند به پرتودرمانگر کمک کند تا مراقبت‌ های باکیفیت تری را به بیماران خود ارائه دهد.

ویژگی بهترین پزشک رادیوتراپی چیست؟

  • تجربه و تخصص
  • استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته
  • ارتباط برقرار کردن با بیماران
  • همکاری با تیم درمانی زبده
  • مهارت‌های ارتباطی بالا

دکتر احسان کرباسی متخصص رادیوتراپی برای انجام درمان از تجهیزات و فناوری‌های مدرن استفاده می‌کنند. این تجهیزات شامل دستگاه‌های موقعیت‌یابی حرکت تومور حین درمان IGRT، دستگاه‌های رادیوسرجری، و … می‌شود. با استفاده از این تجهیزات، قادر به ارائه درمان دقیق و بهینه به بیماران است.
تفاوت پزشکان در دانش و تجربه است! مهارت و تجربه کافی متخصص رادیوتراپی کم هزینه ترین و کوتاهترین راه درمان سرطان را با بهترین تکنولوژی روز پرتودرمانی برای بیمار خود فراهم می کند. چرا که هدف فقط درمان صحیح و اصولی بیمار است.
دکتر احسان کرباسی، تشخیص و درمان سرطان را با بهترین و پیشرفته ترین تکنیک های تخصصی دنیا انجام می دهند. ایشان دوره فوق تخصص رادیوتراپی را با دوره های آموزشی، تجربیات بالینی و تئوریک بیشتر و تمرینات بیشتری در زمینه‌های خاص پرتودرمانی مانند پروستات، پستان، پوست ، رکتوم ، ریه و سایر سرطان ها و غیره کسب کرده اند.

بهترین متخصص پرتو درمانی

سایر ویژگی های بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران

  • در میان پزشکان شناخته شده و همچنین معتبر باشد.
  • اطلاعات پزشکی بیماران خود را محفوظ نگه دارد و آن را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهد. اعتماد و ارتباط از عوامل ضروری برای انتخاب پزشک هستند. شما باید راحت باشید که سابقه پزشکی خود و هر گونه نگرانی را برای پزشک خود فاش کنید.
  • در زمان معاینه بیماران خود صبر و حوصله داشته باشد و به صحبت های آن ها با دقت گوش دهد. می توانید هر چیزی را که نگران یا مضطرب هستید از آنها بپرسید. 
  • نسبت به دریافت حق ویزیت منصف باشد.
  • در انجام کارهای خود نظم و دقت بالایی داشته باشد.
  • در زمان ویزیت بیماران با آن ها خوشرو و مهربان باشد.
  • برای وقت بیماران خود ارزش قائل باشد.
اعضای تیم پرتودرمانی

تیم درمانی در رادیوتراپی مهم است؟

اعضای تیم پرتودرمانی چه کسانی هستند؟

اما یکی از مهمترین عوامل در انتخاب بهترین متخصص رادیوتراپی تیم درمانی است. تیمی از متخصصان پزشکی بسیار آموزش دیده از جمله یک متخصص رادیوتراپی انکولوژی یا در اصطلاح رادیوانکولوژیست برای انجام پرتودرمانی مشارکت خواهند داشت. این تیم توسط بهترین متخصص رادیوتراپی  (best radiotherapy doctors) ، پزشکی که در بکارگیری اشعه برای درمان سرطان تخصص دارد، رهبری می شود. سایر اعضا عبارتند از:

  • فیزیکدانان پزشکی (فیزیسیست های متخصص پرتودرمانی)
  • دوزیمتریست ها
  • پرتودرمانگرها
  • لنفوتراپیست ها
  • فیزیوتراپیست ها
  • دندانپزشکان و دندان سازان

یکی از بهترین و زبده ترین متخصصان رادیوانکولوژی در تهران، جناب آقای دکتر احسان کرباسی دارای رتبه برتر بورد تخصصی رادیوتراپی انکولوژی هستند.

برای برقراری ارتباط و مشاوره با ایشان به قسمت تماس با ما بروید.

افراد زیادی در فرآیند پرتودرمانی شما دخیل اند که در کنار یکدیگر تشکیل یک تیم را می دهند. این افراد با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند تا بهترین درمان را که مناسب شماست ارائه دهند. آنها شامل:

  • متخصص رادیوتراپی انکولوژی (رادیو انکولوژیست) : این پزشک در زمینه پرتودرمانی سرطان تخصص دارد و مناسب‌ترین درمان و تکنیک‌های لازم را برای هر بیمار انتخاب می کند و از درمان های دارویی نیز در شرایط لازم بهره می گیرد. متخصص رادیوتراپی انکولوژی تعیین می کند چه مقدار اشعه باید دریافت کنید، برنامه شما را تدوین می کند، به دقت مسیر درمان شما را زیر نظر دارد و دستورات لازم برای کاهش عوارض جانبی را تجویز می کند. وی تعامل نزدیکی با سایر اعضای تیم درمانی شما دارد. بعلاوه بعد از اتمام پرتودرمانی، ممکن است شما را برای پیگیری های بعدی ویزیت کند.
  • متخصصین رشته‌هایی چون مهندسی پزشکی مسئولیت عملکرد و بررسی ایمنی تجهیزات را بر عهده دارد.
  • متخصص فیزیک پزشکی، فیزیکدان پرتوی پزشکی، نقشه کامپیوتری درمان را به نحوی آماده می کند که پزشک مسئول درمان (رادیو انکولوژیست = متخصص پرتودرمانی) از نابودی تومور و حفظ بافتهای سالم اطمینان حاصل کند.
  • پرتو درمانگر یا تکنسین پرتودرمانی : پلن درمانی توسط تکنسین های پرتودرمانی (RTT) روی تخت درمان اجرا می شود و پزشک نیز نظارت دارد. تکنسین پرتودرمانی (پرتودرمانگر) نزدیک‌ترین تماس را با بیمار دارد و در ابتدای جلسه قرار گرفتن در موقعیت صحیح را به او آموزش می‌دهد و در طول درمان نیز بر انجام کار نظارت می‌کند. به علاوه دستگاه را طبق دستورات و تنظیمات پزشک هدایت می کند.
  • دوزیمتریست : این متخصص به انکولوژیست رادیوتراپی کمک می کند تا دوز مناسب اشعه را محاسبه کند.
  • سایر اعضا : تیم درمان شما ممکن است شامل روانشناس، کارشناس تغذیه و … باشد.

چگونه بهترین متخصص پرتودرمانی در تهران را پیدا کنیم؟

ما در بالا مهمترین عوامل انتخاب یک دکتر رادیوتراپی خوب را لیست کردیم. این پست به شما کمک می کند تا بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران را برای نیازهای خود پیدا کنید. با توجه به پیشرفت های روزافزون فضای اینترنت شما به راحتی می توانید بهترین پزشک در تهران یا هر شهر دیگری را با استفاده از اینترنت پیدا کنید. در مراحل اولیه از طریق سایت پزشک متخصص آن را بررسی و انتخاب کنید. به راحتی میتوانید از طریق سایت از پزشک مشاوره بگیرید.

احسان کرباسی

بهترین فوق تخصص رادیوتراپی در تهران

رادیوتراپی فوق تخصصی داریم. اما فوق تخصصی رادیوتراپی نداریم. بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان به دلیل عدم اطلاع از تخصص پزشکان در مسیر اشتباه قرار می گیرند! در این مقاله قصد داریم درباره پزشک فوق تخصص رادیوتراپی صحبت کنیم.

برای اطلاع از فوق تخصص رادیوتراپی و اینکه پزشکان منظورشان چیست لطفا ادامه مطلب را به دقت بخوانید. 

تفاوت متخصص رادیوتراپی و فوق تخصص پرتودرمانی در چیست؟

در واقع در ایران، فوق تخصص رادیوتراپی نداریم ولی تفاوت اصلی میان متخصص رادیوتراپی و پزشکانی که به شکل فوق تخصصی رادیوتراپی انجام می دهند، این است که فعالیت این پزشکان متمرکز بر روشهای خاص، مانند رادیوتراپی استریوتاکتیک، توموتراپی ، سایبرنایف و دیگر روش های پیشرفته که در بالا به آنها اشاره شده تبحر دارند.

پزشکی که تمایل به فوق تخصص رادیوتراپی دارد، پس از پایان دوره تخصصی رادیوتراپی، دوره های آموزشی و تمرینی بیشتری را در زمینه مورد علاقه خود طی می‌کند. این دوره شامل تجربیات بالینی و تئوریک بیشتر و تمرینات بیشتری در زمینه‌های خاص پرتودرمانی مانند پرتو درمانی پروستات، پستان، پوست ، رکتوم ، ریه و سایر سرطان ها و غیره است.

بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران

دکتر احسان کرباسی بهترین متخصص رادیوتراپی در شمال تهران

بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران

دکتر احسان کرباسی از سال 1392 تاکنون با سابقه درخشان علمی، مطابق با سیستم ایالات متحده، مطالعات خود را صرفا منحصر به رادیوتراپی های فوق تخصصی از جمله درمان های SRS ،SBRT ، FSRT و سایبرنایف و گامانایف نموده که با توجه به ورود دستگاههای بسیار پیشرفته پرتودرمانی به کشور، این نحوه درمان بسیار به نفع بیماران تمام شده است. به عنوان مثال تکنیک IMRT، تا سال 1392 در ایران وجود نداشت و تکنیک رادیوتراپی استریوتاکتیک نیز تا سال 1398 در ایران وجود نداشت و دکتر احسان کرباسی پیشگام انجام این درمانها در تهران هستند.

دکتر احسان کرباسی طی دوره های تکمیلی متعدد، بسیار حرفه ای عمل کرده اند. برخی از خدمات درمانی ویژه به شرح زیر است:

  • رادیوتراپی فوق تخصصی (با استفاده از بهترین و مجهزترین دستگاه های رادیوتراپی)
  • درمان با شتاب دهنده واریان تروبیم آمریکا
  • درمان با توموتراپی
  • درمان های استریوتاکتیک SRS – SBRT – FSRT
  • انواع درمان های IMRT و VMAT و Arc Therapy مجهز به IGRT 
  • درمان های معادل گامانایف برای تومورهای مغزی

بهترین متخصص رادیوتراپی نی نی سایت 

برای اینکه به درک بهتر و ملموس تری از فرآیند پرتودرمانی برسید، یکی از بهترین راه ها این است که با افرادی که قبلا رادیوتراپی انجام داده اند صحبت کنید و با تجربه آنها آشنا شوید. گرچه که احتمالا در اطرافیان و آشنایان خود حتما کسی را پیدا می کنید که قبلا پرتو درمانی انجام داده باشد، اما استفاده از فضای آنلاین و به خصوص تالارهای گفتگو نیز فرصت بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

با مراجعه به این تالارها شما می توانید به صورت مستقیم با افراد واقعی که تجربه ای در این زمینه داشته اند تبادل نظر کنید. همچنین نظرات بیمارانی که به دکتر احسان کرباسی مراجعه کرده اند را در لینک زیر مشاهده کنید.

بهبود یافتگان از بیماری سرطان

بهترین مرکز پرتودرمانی

خلاصه مطلب

دکتر احسان کرباسی متخصص رادیوتراپی انکولوژی پیشرو در درمان های نوین سرطان، با چشم انداز پایان دادن به سرطان، هستند. ایشان با دانش، تجربه و مهارت بالایی که دارند، زندگی افراد مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنها را بهبود می‌بخشند و از همه فرصتی برای پیشگیری، تشخیص، درمان و بهبود کیفیت زندگی مراجعه کنندگان سرطان استفاده می کنند.

ایشان با داشتن تخصص و تجربه‌ بالا، درمانی بهینه و شخصی‌سازی شده را به بیماران ارائه می‌دهند و در تمامی این مراحل سخت و دشوار به همراه تیم پزشکی، بیمار را تا بهبودی کامل همراهی خواهند کرد.

با انتخاب یک متخصص با تجربه که از تجهیزات و تکنیک های رادیوتراپی پیشرفته، استفاده  می کند، می‌توانید اطمینان کاملی از درمان خود داشته باشید.

اطلاعات مطب و نوبت دهی

شاد و تندرست باشید.

منبع

منبع دیگر

سوالات متداول

بهترین متخصص رادیوتراپی کیست؟​

یک متخصص رادیوتراپی انکولوژی است که با استفاده از تخصص، تجربه، تکنیک های پیشرفته مانند رادیوتراپی استریوتاکتیک، فناوری و تجهیزات پیشرفته رادیوتراپی، تیم درمانی خوب، اعتبار بالا، پیگیر، خوش اخلاق و مهربان که سرطان را بهترین نحو ممکن با استفاده از رادیوتراپی فوق تخصصی درمان می کند.

مشاوره با پزشک معالج ، بررسی تجهیزات و فناوری مورد استفاده در مرکز پرتو درمانی، صحبت با بیماران تحت درمان پزشک انتخابی و استفاده از تجربیات بیماران قبلی

رادیوتراپی فوق تخصصی و پیشرفته ، تجربه زیاد، تعداد بیماران بهبودیافته زیاد، فناوری و تجهیزات پیشرفته رادیوتراپی، ارتباط برقرار کردن با بیماران، همکاری با تیم درمانی زبده، مهارت‌های ارتباطی بالا و ده ها ویژگی دیگر.

افراد زیادی در فرآیند پرتودرمانی شما دخیل اند که در کنار یکدیگر تشکیل یک تیم را می دهند. این افراد با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند تا بهترین درمان را که مناسب شماست ارائه دهند. بله صد در صد مهم است و همکاری و تجربه تیم می تواند به درمان بهتر و دقیقتر کمک کند.

بهترین مکان برای گشتن دنبال یک پزشک خوب گوگل و فضای اینترنت و سایت خود پزشک است تا بتوانید دقیقتر تخصص و تجربه آن را بررسی کرده و تجربه دیگر بیماران معالجه شده توسط آن پزشک را ببینید. اینگونه میتوانید بهترین دکتر را برای بیماری خود پیدا کنید.

پزشکی که تمایل به فوق تخصص رادیوتراپی دارد، پس از پایان دوره تخصصی رادیوتراپی، دوره های آموزشی و تمرینی بیشتری را در زمینه مورد علاقه خود طی می‌کند. این دوره شامل تجربیات بالینی و تئوریک بیشتر و تمرینات بیشتری در زمینه‌های خاص پرتودرمانی است. برای مثال روش های پیشرفته رادیوتراپی استریوتاکتیک یا بصورت تخصصی روی یک سرطان مانند سرطان پروستات جرئی تر مطالعه و کار می کند.

دکتر احسان کرباسی بهترین متخصص رادیوتراپی در شمال تهران همین الان می توانید با شماره 02188627420 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

4 دیدگاه دربارهٔ «بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران | بهترین دکتر رادیوتراپی»

  1. نادر نادری

    با عرض سلام و احترام خدمت جناب دکتر کرباسی متاسفانه داداشم به سرطان پروستات مبتلا شدن من با توجه به اینکه در سطح اینترنت خیلی سرچ کردم به اسم شما رسیدیم. بعد از خوندن این مطلب به قطعیت رسیدم که شما بهترین متخصص برای درمان سرطان برادر من هستید. فقط یک سوال در چند جلسه درمان می شوند؟ و آیا احتمال عود ندارد؟

    1. با سلام و احترام،

      متاسفم که می‌شنوم برادرتان به سرطان پروستات مبتلا شده‌اند. درک می‌کنم که در این شرایط به دنبال بهترین راه حل برای درمان ایشان هستید.

      می‌توانم به شما بگویم که تعداد جلسات درمان سرطان پروستات به عوامل مختلفی از جمله مرحله و درجه سرطان، نوع درمان انتخابی و سلامت کلی بیمار بستگی دارد.

      در مورد احتمال عود سرطان پروستات، باید گفت که این موضوع نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال، با پیشرفت‌های اخیر در درمان این بیماری، نرخ بقای بیماران مبتلا به سرطان پروستات به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. جای نگرانی نیست. لطفا با مطب تماس بگیرید و جهت ویزیت حضوری تشریف بیارید. سلامت باشید.

  2. با سلام مادر من تومور مغزی داشتند که جراحی شدند و بعد جراحی شیمی درمانی شد و سپس 30جلسه رادیوتراپی شد.بعد اتمام 30 جلسه رادیوتراپی الان حدود یک هفته هست که تموم شده ولی بلافاصله بعد اتمامش دچار خواب آلودگی و خستگی شدید شده..غذا خوب میخوره ول یخوابش زیاد شده و سست هستش بدنش.. میخواستم بدونم آیا این علایم طبیعی است و چقدر زمان میبره تا بهبودی پیدا کنه و علایم کم بشه؟
    ممنونم

    1. سلام،

      خواب‌آلودگی و خستگی شدید پس از اتمام رادیوتراپی از علائم شایع و طبیعی است. این علائم می‌تواند به دلیل تأثیرات تجمعی رادیوتراپی بر بدن و سیستم عصبی باشد. معمولاً خستگی و خواب‌آلودگی پس از رادیوتراپی به تدریج و طی چند هفته تا چند ماه بهبود می‌یابد. البته مدت زمان دقیق بهبودی به عوامل مختلفی مانند سن، وضعیت عمومی سلامتی، نوع و محل تومور، میزان و شدت رادیوتراپی، و نحوه واکنش بدن به درمان‌ها بستگی دارد.

      برای کمک به بهبود سریع‌تر، می‌توانید به توصیه‌های زیر توجه کنید:

      استراحت کافی: بدن برای بهبود نیاز به استراحت دارد. اجازه دهید مادر شما به اندازه کافی بخوابد و در طول روز استراحت کند.

      تغذیه مناسب: مصرف غذاهای سالم و مغذی به تقویت سیستم ایمنی و بهبود سریع‌تر کمک می‌کند.

      فعالیت بدنی ملایم: انجام فعالیت‌های بدنی سبک مانند پیاده‌روی کوتاه می‌تواند به افزایش انرژی و کاهش خستگی کمک کند، البته با مشورت پزشک.

      آب کافی بنوشید: مصرف مایعات کافی می‌تواند به کاهش خستگی کمک کند.

      مشاوره پزشکی: اگر علائم بهبود نیافت یا شدیدتر شد، حتماً با پزشک معالج مشورت کنید تا از وضعیت سلامتی مطمئن شوید و در صورت نیاز اقدامات درمانی یا حمایتی اضافی انجام شود.

      علائم و واکنش‌های بدن به درمان‌ها متفاوت است، بنابراین همیشه بهتر است هر گونه نگرانی را با پزشک معالج در میان بگذارید تا بتوانند راهنمایی و کمک لازم را ارائه دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن