بهترین مرکز پرتو درمانی در تهران

بهترین مرکز پرتو درمانی
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین مرکز پرتو درمانی

یافتن بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران با توجه به تنوع مراکز و خدمات ارائه شده، نیازمند بررسی دقیق است. برای انتخاب بهترین گزینه، به عواملی چون تجهیزات پیشرفته، تیم پزشکی مجرب، خدمات جانبی، محیط آرام و هزینه‌ها توجه کنید. همچنین، نظر سایر بیماران و پوشش بیمه‌ای خود را نیز در نظر بگیرید. ما در این مقاله تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص برای درمان سرطان شما، درمان جامع سرطان با پرتودرمانی ، درمان سرطان با کمترین عوارض جانبی در بهترین مرکز پرتو درمانی دکتر احسان کرباسی را بطور کامل توضیح خواهیم داد.

بهترین مرکز پرتو درمانی
بهترین مرکز پرتو درمانی

بهترین مرکز پرتودرمانی در تهران با تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص

 

بهترین مرکز پرتو درمانی دکتر احسان کرباسی به ارائه خدمات درمانی جامع برای انواع مختلف سرطان است، از جمله سرطان پروستات، سرطان سینه، سرطان گلو، سرطان دهان، سرطان شکم، سرطان ریه، سرطان مغز، سرطان دهانه رحم، شرایط غیر سرطانی مانند تومورهای مغزی خوش‌خیم. بهترین مرکز پرتو درمانی فراتر از درمان استاندارد با ارائه خدمات اضافی مانند پیشگیری از کلوئید، مراقبت‌های جامع و مشاوره برای رفاه جسمی و روانی در طول فرآیند درمان می‌رود.

«اگر به دنبال بهترین دکتر پرتو درمانی در تهران هستید، همین حالا با شماره 02188627420 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.»

این خدمات توسط تیمی از متخصصان با درک کامل از نیازهای بیماران و بیش از 10 سال تجربه جمعی، همراه با یک تیم پزشکی ماهر و متخصص ارائه می‌شود. آنها با هم برنامه‌های درمانی ایمن و دقیقی را تدوین می‌کنند و اطمینان می‌دهند که بیماران و خانواده‌هایشان از ابتدا در تصمیم‌گیری مشارکت داشته باشند. چک‌آپ‌های پیگیری دقیق به صورت پیشگیرانه هرگونه عارضه حاد احتمالی را کنترل و رسیدگی می‌کنند.

کلینیک رادیوتراپی انکولوژی دکتر احسان کرباسی

بهترین مرکز پرتو درمانی دکتر احسان کرباسی در تهران واقع شده است. این مرکز به ارائه خدمات رادیوتراپی و آنکولوژی به بیماران مبتلا به سرطان می‌پردازد. دکتر احسان کرباسی، متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی، با سال‌ها تجربه و دانش تخصصی، به بیماران خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.

 

خدمات ارائه شده توسط مرکز رادیوتراپی دکتر احسان کرباسی

پرتودرمانی یکی از روش ‌های درمان سرطان است که می‌ تواند به تنهایی یا به همراه سایر روش‌ های درمانی مانند شیمی ‌درمانی و جراحی استفاده شود. پرتودرمانی می ‌تواند برای درمان انواع مختلف سرطان ‌ها مورد استفاده قرار گیرد، از جمله:

پزشک معالج باید تشخیص دهد که آیا پرتودرمانی برای درمان نوع خاص سرطان فرد مناسب است یا خیر.

 

دکتر رادیوتراپی
دکتر رادیوتراپی

پزشک درمانگر مرکز رادیوتراپی و پرتودرمانی دکتر احسان کرباسی

دکتر احسان کرباسی، متولد فروردین 1360 در تهران، تحصیلات دوره متوسطه خود را در کالج البرز سپری کرده و با کسب رتبه 107 کنکور سراسری (سهمیه آزاد منطقه یک)، وارد دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شدم و پس از سپری کردن دوره پزشکی عمومی و گذراندن طرح در مناطق بشدت محروم از جمله روستای کمه از توابع سمیرم، وارد رشته رادیوتراپی انکولوژی در انستیتو کانسر دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم.

سپس با کسب رتبه ممتاز آزمون کشوری بورد عملی، طرح تخصص خود را در کرمانشاه و شهرستان لار سپری کرده و از سال 1393 با توجه به عقب ماندگی رشته پرتودرمانی در ایران نسبت به کشورهای پیشرفته، سعی در آموختن و انجام روش های نوین رادیوتراپی از جملهIMRT و VMAT داشته ام و پیشگام درمان با دقیق ترین متدهای رادیوتراپی روز دنیا از جمله SRS – SBRT – Tomotherapyهستم.

 

خدمات و امکانات بهترین مرکز رادیوتراپی و پرتو درمانی دکتر احسان کرباسی

در بهترین مرکز پرتو درمانی تهران، پرتودرمانی به چندین روش قابل ارائه است که در واقع طبقه بندی انواع پرتودرمانی است و شامل پرتودرمانی خارجی، پرتودرمانی داخلی (براکی تراپی) و پرتودرمانی سیستمیک می ‌شود.

  • پرتودرمانی خارجی: در این نوع پرتودرمانی، پرتو های نافذ از یک دستگاه شتاب دهنده به بافت‌ های هدف تابیده می ‌شوند. این نوع پرتودرمانی بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان انجام می ‌شود و معمولاً چندین جلسه نیاز دارد.
  • پرتودرمانی داخلی (براکی تراپی): در این نوع پرتودرمانی، منابع پرتو در داخل بدن قرار می‌ گیرند. این منابع ممکن پرتودرمانی داخلی، که به آن براکی تراپی نیز گفته می ‌شود، یک نوع پرتودرمانی است که در آن منابع پرتو در داخل بدن قرار می‌ گیرند. این منابع ممکن است به صورت موقت یا دائم در داخل بدن باقی بمانند. در پرتودرمانی داخلی موقت، منابع پرتو به صورت موقت در داخل بدن قرار می‌ گیرند و پس از مدت زمان معینی خارج می ‌شوند. این نوع پرتودرمانی معمولاً برای درمان سرطان‌ های دهان، گلو، سرطان پروستات و واژن استفاده می ‌شود. در پرتودرمانی داخلی دائم، منابع پرتو به صورت دائم در داخل بدن قرار می‌ گیرند و باعث تابیده شدن پروتون‌ های نافذ به بافت ‌های هدف می ‌شوند. این نوع پرتودرمانی برای درمان سرطان‌ های پستان، رحم و ریه استفاده می ‌شود.
  • پرتودرمانی سیستمیک: در این نوع پرتودرمانی، داروهای حاوی مواد نشاندار شده به بدن تزریق می‌ شوند. این داروها در بدن گردش کرده و به بافت ‌های هدف رسیده و پرتو ‌های نافذ را به آنها تابیده می ‌کنند. این نوع پرتودرمانی برای درمان بیماری‌ هایی که در سطح بدن گسترده شده ‌اند مؤثر است.

نوع پرتودرمانی شما ممکن است به عوامل زیادی بستگی داشته باشد ، از جمله:

  • نوع سرطان
  • اندازه تومور
  • محل تومور در بدن
  • این که چقدر تومور به بافت های طبیعی حساس به اشعه نزدیک است
  • سوابق سلامت و پزشکی عمومی شما
  • این که آیا انواع دیگری از درمان سرطان را خواهید داشت یا خیر
  • عوامل دیگر مانند سن تان و سایر شرایط پزشکی
بهترین مرکز رادیو تراپی
بهترین مرکز رادیو تراپی

 

مزایای پرتودرمانی در بهترین مرکز پرتودرمانی

پرتودرمانی چندین مزایای قابل توجه دارد. این روش درمانی کم درد و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان انجام می ‌شود. ما به عنوان بهترین مرکز پرتودرمانی در تهران و به لطف تکنولوژی ‌های پیشرفته، قادر هستیم پروتون ‌های نافذ را به طور دقیق به بافت‌ های هدف هدایت کنیم به طوری که آسیب به بافت ‌های سالم را به حداقل برسانیم. این کاهش آسیب به بافت ‌های سالم باعث کاهش عوارض جانبی درمان می ‌شود.

پرتودرمانی سرطان پروستات با کمترین عوارض جانبی
درمان سرطان سینه با روش‌های مدرن پرتودرمانی
پرتودرمانی برای سرطان ریه با دقت بالا
درمان سرطان مغز با تجهیزات پیشرفته
پرتودرمانی برای سرطان‌های گوارشی با رویکرد جامع

 

مرکز پرتو درمانی مجهز به جدیدترین دستگاه‌های رادیوتراپی و پرتودرمانی

مرکز رادیوتراپی دکتر احسان کرباسی دارای تجهیزات پیشرفته و تیم پزشکی مجربی است که به بیماران خدمات با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهند. این مرکز همچنین به ارائه خدمات مشاوره‌ای و حمایتی به بیماران و خانواده‌های آن‌ها می‌پردازد.

اگر به دنبال یک مرکز رادیوتراپی و آنکولوژی با کیفیت و معتبر هستید، مرکز رادیوتراپی دکتر احسان کرباسی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

درمان جامع سرطان در مرکز پرتو درمانی مجهز دکتر کرباسی

تجربه‌ی درمان جامع سرطان با پرتودرمانی و تیم متخصص ما
مرکز مجهز ما با استفاده از جدیدترین فناوری‌های پرتودرمانی، درمان‌های شخصی‌سازی شده و موثر را برای انواع سرطان ارائه می‌دهد.
بهبود کیفیت زندگی بیماران سرطانی با پرتودرمانی دقیق و کم تهاجمی در مرکز ما.
تیم متخصص ما با سال‌ها تجربه، به شما کمک می‌کند تا بهترین روش درمان را انتخاب کرده و با کمترین عوارض جانبی به زندگی عادی خود بازگردید.

بهترین دکتر رادیوتراپی
بهترین دکتر رادیوتراپی

اطلاعات تماس و آدرس مرکز پرتودرمانی دکتر احسان کرباسی

آدرس: میدان شیخ بهایی، به سمت جنوب، ابتدای خ شیخ بهایی، پ ۱۵۲

شماره های تماس:
021-88627420

021-88628905

ایمیل:
[email protected]

 

بهترین مرکز پرتو درمانی در تهران

بهترین متخصص پرتودرمانی در تهران
بهترین متخصص پرتو درمانی در تهران

احتمالا در لیست مراکز رادیوتراپی خصوصی در تهران با نام دکتر احسان کرباسی مواجه شده اید. خوشبختانه این افتخار را داریم که یکی از بهترین مراکز درمان سرطان و بهترین مراکز پرتودرمانی در تهران را به شما معرفی کنیم. این بهترین مرکز پرتودرمانی در تهران، مجهز به بهترین و پیشرفته ترین دستگاه هاست.

جهت ارتباط با بهترین مرکز پرتو درمانی تهران لطفا کلیک کنید.

با تماس با ما و گفتگو با کادر پزشکی مجرب ما، شما می‌ توانید اطلاعات بیشتری درباره خدمات ارائه شده در این مرکز و نحوه درمان خود کسب کنید. منتظر تماس شما هستیم.

 

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن